Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 31, 2011

Kasut Baru

Lunch time Jumaat lepas, telah menjejakkan diri ke JUSCO AU3. 
Mentang2 baru dapat gaji pastu dapat pulak duit angpau
mula la otak aku memikir nak beli kasut baru
ye la kan, memang dah lama benar aku tak beli kasut
1hb Feb dah nak start keje tempat baru
takkan nak pakai selipar lak kan [macam yang selalu aku pakai kat opis ni]
jatuh la stendet aku [stendet sangat la aku ni konon!!]

Pusing punya pusing jumpa jugak la kasut yang berkenan di hati...
 Amacam?? Ok tak??? Takde la mahal sangat... sesuai la dengan bajet ciput aku tuh...

Pastu jenjalan lagi la kat shoes department tu. Sekarang kan tengah offer so macam2 pattern ade kat sana. Tetiba aku ternampak kasut ni.. Berkenan la pulak especially yang kaler merah tu..[sebab aku nampak ade patung display tu pakai kasut ni].


Ade 3 kaler- merah, kelabu & dark brown. Tapi hati aku macam tertarik kat yang kaler merah tu. Memandangkan tujuan aku ke sana sebab nak cari kasut keje, so aku tak beli la kasut flat ni. Tapi sebelum blah dari situ, sempat lagi aku ngan member2 posing dengan kasut ni. Pakat try sorang satu.Kebetulan pulak kami bertiga pakai kasut saiz yang sama... Saiz 7.. [gedabak kan kaki kitaorang...]

Sangat cantik dan sangat sangat sangat selesa. Aku tak tipu wei... Harganya pun idak le mahal... RM49 jer. Kalau aku jumpa kasut ni before aku gi Langkawi tahun lepas, sure aku dah rembat satu. Tiga2 kaler pun cun... mana satu nak beli ni???

1 comment:

Unknown said...

Assalam akak, liner heel tu kalau lekat double boleh tahan lame ke? Tak tertanggal?