Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 24, 2011

San Remo Eksperimen

Minggu sebelum kena ciken pox, aku try le masak makaroni instant ni
First time beli, first time cuba masak, first time makan
Tengok dalam gambo memang nampak sedap
so sangat2 berazam nak masak supaya menjadi
so aku folo step by step, siap dengan sukatan dia sebijik2 aku ikut
[sebabnya aku ni memang sentiasa mengalami kebarangkalian makanan menjadi tidak sedap]
aku takdak microwave so aku masak atas dapo je

dan hasilnya.....
dari rupa paras ---> macam agak menjadi
dari segi rasa ----> memang takleh blah...... masin giler!!!!! [walopun aku tak letak secubit garam langsung]
dan result ---> 99% memang tak jadi.... [aku dah agak dah!!!]

4 comments:

munna said...

takpe lepas ni cuba lagi syani ye....

azhariahzuber said...

memang kena banyak try error yg jenis paket2 ni

Saudah Salleh said...

yang ni memang masin banyak. odah selalu letak susu lebih and butter tu kalau boleh unsalted.

Misz-ella said...

nnt kita cuba lagi eh.