Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 2, 2011

Farewell untuk aku

Kalau orang nak berenti, adat le kalau ade farewell kan?
Aku suka farewell sebab dapat makan free
tapi kalau farewell untuk aku, aku tak suka
sebabnya???? sebab kena bagi speech  [aku tak reti la nak bagi speech ni]

 Dah macam press konferens lak.. Speechless i... Tah apa la aku merepek ni.

 Aku tak suka farewell yang sedih2 & aku tak reti nak nangis2 ni.. Korang layan je la lawak bodoh aku! Dalam hati tuhan je yang tahu.

 Khusyuknye kome dengar pebenda aku labunkan...

Lepas makan2 sure la ade sessi bergambar kan. Kenang2an terakhir bersama teman2 sekuli & sebuli kat OHC..
 Member lama & baru...

 Kak Laila tea lady yang bagaikan ibu pada aku. Selalu luahkan perasaan pada dia. Nanti pas ni dah takde tempat nak mengadu.

Member senasib...[Otai OHC ni... dah 20 tahun setia dengan TKH]
sabo ye bang.. Rezeki abang akan sampai tak lama lagi..

** Gambo2 kredit to facebook K. Noor.  & henpon cabuk aku..

3 comments:

syariza09 said...

hebat arr, bg speech x yah teks. Tak mcm ayu raudhah bg speech kahwin pon pakai text..huhuhu

munna said...

wah! seronok ada ramai staff macam ni.. munna kat ofis ni ada 4 kerat je.. boring gak tgk muka yg sama je hari2

azhariahzuber said...

bestnya ada org rai