Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 31, 2011

LAMINATED FLOORING

Hari tu aku tunjuk gambar rumah aku kat sorang member aku ni
Gambar tu gambar lama - masa awal2 aku pindah dulu
pastu masa aku tunjuk gambar bedroom kat tingkat atas
dia tanya

"Ko buat lantai yang laminated tu yer"

"Ha... laminated la sangat... tau lah lantai rumah aku lawo"

 Ini lantai kat bedroom aku

 Ini pulak kat bilik Aleeya
[nampak tak terbonjol2 tu... laminated pekebenda macam tu kan]

"Wei, aku mana ada duit nak buat laminated bagai la... Aku bukan orang kaya. Tapi nak feeling2 cam orang kaya, camni la jadinya"








 
Tikar getah okeh..... sib baik ada corak cenggini..
Ramai jugak member aku yang dah terpedaya..Hehehe

**Nak buat yang real tak mampu, guna je la kaedah ilusi optik ni..

2 comments:

rasp said...

bijak berbelanja namanya sis..

Cik Pah said...

wow.. mmg menarik.. tak pernah tau lagi..boleh diguna pakai idea nih..