Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 4, 2011

Jangan Tak Tahu Aku Pun Gedik Jugak!!

Korang memang tak tahu
laki aku je tahu aku gedik ke tidak
wahahahaha..

Balik dari keje hari tu, bila sampai rumah
tengok2 ada satu envelope pos express atas meja
walawei.. barang aku oder sudah sampai...

Nak tahu apa aku oder??
Jeng..jeng..jeng..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Gara2 aku terpengaruh dengan si DNI
akhirnya aku beli jua sepasang
tahniah DNI sebab berjaya mempengaruhi kakakmu ini...

Hari tu dah beli stok setengah tahun
tapi gedik punya pasal, nak jugak try yang kaler2
campur tolak pujukan suami nak suh aku meranggi
ini le padahnya... terjebak beli kat SINI
macam2 pesen & kaler korang nak semua ada

memandangkan aku ni rabun, so kena la beli yang ada power punya
nampak tu. power aku 3.50 okeh!!
sape yang power lebih dari aku pun boleh beli sebab tokey tu kata
power ada sampai 1000

Aku beli kaler Grey sebab tak nak nampak obvious sangat
konon2 nampak cam model ni ok la kan
Tapi kalau orang lain pakai cantik tak semestinya kita pakai pun cantik juga kan
so semalam aku try test la .. selesa ke idak ke
ini la rupa mata aku dengan lens omputih ni
[selesa jugak le pakai lens ni sebenarnya, tak merengsa & mengeringkan mata aku ni]

Ini gambo dari dekat... hasben aku cakap OK je

Ini pulak gambo dari jauh... tak ketara sangat la kan, just nice

** Nanti nak try beli kaler biru lak.. ahaks!

2 comments:

rasp said...

i suka lens kaler grey...
coz tak nampak over sgt...

.::Lynn::. said...

teringin nak cuba.. tapi takut... huhuhu