Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 11, 2011

PENDAFTARAN ONLINE DARJAH SATU 2012... CAM HAMPEH!

Tensennya aku.....
sebabnya... dari minggu lepas duk cuba buka website untuk pendaftaran online darjah satu tahun 2012/2013
tapi sampai hari ni tak boleh jugak
Lama sangat ke nak upgrade server tu??

Sebenarnya, aku dah daftar dah Yaya secara manual awal tahun lepas
kat Sekolah Rendah Batang Kali
tup..tup.. minggu lepas pihak sekolah call aku
katanya Yaya punya pandaftaran tak lengkap sebab takde
print out untuk pendaftaran online
Katanya kena submit before 30/4/2011

Lepas je dia call, dengan sepantas kilat aku pun pi bukak website tu
mak..ai.. asyik unavailable la, error la, tergendala la
sepanjang minggu lepas aku cuba buka
asyik ini yang keluar, cemana nak daftar online???

Adoyai... sampai bila nak keluar benda ni pun tak tahu le
nak kena call sekolah balik ke ha???
Sape ade experience, ce citer kat aku...


** Ini bukannya  nak menyenangkan ibu bapa, menyusahkan ade la...

5 comments:

Oasis said...

Pendaftaran anak sekolah pun dalam online sekarang yer. Hurmmm...tak tau plak blh buat cam tu.

munna said...

lambat lagi anak munna nak sekolah... skrg pun dah daftar online..esok2 ntah macamana pula... m

ardinihumaira said...

laa ada online gak ey.. dni baru tahu.. hehe nanti leh cuba gak ado anak nanti :)

rasp said...

mmg kena daftar online dulu sis..
then masa daftar manual baru sertakan skali yg printout tu..
kalo dah gini..errmmm...
agak2 seminggu seblum dateline...
better u inform pihak skolah lah kot...

Sire Johhny Deep said...

gi jea skolah... bawak ape yang dia mintak... cop dolo... kemdian daftar onlain wat bekap..