Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 7, 2011

AKU TERJEBAK JUGAK DENGAN NORA ELENA

Hantu tul drama Nora Elena
aku ni memang selalunya ketinggalan kereta api tau
macam Nur Kasih gak... orang dah nak sampai klimaks
aku baru tergedik2 nak nengok intro
sonya sepanjang hari meratib depan youtube sebab takmo kalah dengan member opis... hahahah


Kan aku penah habaq yang aku ni malas nak ikut drama bersiri ni
sebabnya sure akan ketinggalan episod2nya sebab lambat sampai rumah
lagi satu bila balik rumah takde masanya nak layan TV kalau tentera aku dah ada kat rumah
berebut TV dah satu hal, pastu time tu la nak suh buat itu ini lagi.. letih mokcik!

Time2 ni pi lah blog sapa2 pun semua dok citer pasal drama ni
budak opis aku ni pun cepat2 nak balik rumah gara2 Nora & Seth
ni buat aku curious nak tau best sangat ke citer tu
last2 Ahad lepas aku pun meratib kat youtube layan citer ni
tapi aku tak start dari mula pun
just tengok episod untuk seminggu yang lepas jer

Dah namanya adaptasi novel kan, harus la jugak nak tau sinopsis citer ni
[tak sabo nak nunggu ending punya pasal la ni]
layan pulak novel ni kat blog Kak Yong
tapi saja je tau Kak Yong skip 2-3 page kat celah2 tu tapi aku tak kira...
baca gak sampai last page
ye-ye aku baca malam tadi sampai citer P Ramlee malam tadi aku boleh tak layan
tapi baca sampai habis pun belum sampai ending
[Kak Yong letak sampai page dia gaduh2 time peknen je]
nampak gayanya kena pi cari novel ni nak puaskan emosi aku ni


** Abang, nanti bonus tahun ni boleh tak pasang TV dalam kereta, so lepas ni boleh la layan drama sementara menunggu abang OT.. [ada kaitankah????]

5 comments:

Nini Hartini said...

habislahhhh dah terjebak. haha

tp kan, rasanya baca novel lg feel. huhu...

Anonymous said...

hahaha...setuju...pasang tv dalam keta...

Dhea Ahmad said...

saya belum pernah tengok citer tuh... entahlah mungkin sbb saya jrg tgk tv kot...so payah jugak la nak terjebak...hihihi

lily lotus said...

mmg layan feeling citer ni, suka sangat :)

azura samsuddin said...

zura pun x sgka terjebak gak ngan citer tu he3 tp besh