Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 23, 2011

AMBIL REPORT CARD

Semalam Yaya baru bagi surat dari sekolah dia
katanya esok kena datang ambil report card dia
tah cemana la prestasi anak dara aku tu


Memula tu ingat nak suruh pak mentua aku je yang ambilkan
tapi tahu je la.. orang tua tu bukannya clear sangat pendengarannya
dibuatnya dia jerkah cakap kuat2 dengan cikgu Yaya
mau tak kecoh satu tadika
tu belum lagi dia beleter tah apa2 benda kat sekolah tu

So sebagai ibu mithali ibu yang sejati konon
aku korbankan la masa aku kejap singgah tadika Yaya
bila lagi nak beramah tamah dengan cikgu cikgi situ kan
lagipun tahun depan Yaya dah sekolah kebangsaan

Pagi tadi sudah isi time off form untuk esok
hopefully resultnya bagus


** Esok ingat nak daftar Adib sekali la..

3 comments:

Zie Madini said...

HEHE..dulu parents kta yg ambik report book dr cikgu kan. skrg turn kta plak ambik utk anak..hikss :D

Nini Hartini said...

esok ke? hehe...PASTI saya pun hari terbuka esok. semua pasti sama ke eh? huhu..

Heart In A Cage
.

kakngah said...

sama la.. akupun amik report card anak sok g.
sekolah pagi sekolah petang.
senang depa buat 1 hari... tak yah nak ulang alik..