Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 1, 2011

R*I*N*D*U

Masa tengok final Mentor 5 Ahad lepas
kan Shiha ngan Dato' Sharifah Aini nyanyi lagu RINDU ni
-gambar pinjam dar flickr FIT SPARROW-

Best pulak sekali sekala layan lagu Kak Pah ni
[aku bukan peminat dia pun sebenarnya]
cari video yang ade lirik sekali konon nak feeling2 karaoke takde la pulak
layan je lah video ni..




Kalau hatiku sedang rindu
Pada siapa ku mengadu
Dalam hati bertanya selalu
Berlinanglah air mata ku...

Akan ku cari walau ke mana
Kini aku berkelana
Ke hujung dunia
Engkau ku cari

Kalau hatiku sedang rindu
Pada siapa ku mengadu
Dalam hati bertanya selalu
Berlinanglah air mata ku...

RINDU...
Mengapa rindu hatiku
Tiada tertahan
Kau tinggalkan aku seorang

RINDU........
Mengapa rindu hatiku
Tiada tertahan
Kau biarkan aku seorang

Engkau pergi tiada pesan
Khabar darimu ku nantikan
Mana janjimu kau ucapkan
Meranalah aku seorang

Akan ku cari walau ke mana
Kini aku berkelana
Ke hujung dunia
Engkau ku cari

Kalau hatiku sedang rindu
Pada siapa ku mengadu
Dalam hati bertanya selalu
Berlinanglah air mata ku...

1 comment:

mama maman aka yana said...

mmg best lagu nih.... syahdu je...:)