Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 27, 2011

BLOG YANG AKU MENYAMPAH

Korang pernah tak mengalami situasi camni:

Tengah syok2 berblogwalking, jumpa blog yang best
pastu korang pun follow la blog tu
pastu  kemudian bila blogwalking lagi
kononnya nak melawat blog member2 yang kita follow tu
sekali keluar camni


Mula la nak keluar #@$^%&&*^%&* dari mulut aku
penat2 aku follow sebab blog korang best
sekali bila nak baca latest entry kuar pulak benda alah ni
HAMPEH

Kalau nak buat personal blog @ untuk invited readers je
takyah la dari awal suh orang folo blog ko! Menyusahkan orang tul.

Ada 2-3 blog yang aku folo jadi camni
pasni jangan terkejut la kalau bilangan follower korang dah kurang
aku la salah seorang yang akan STOP FOLLOWING YOUR BLOG!

6 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eemmm...kita pun pernah jumpa gak...pasal ha?tak best la mcm gini...

kakngah said...

aku jumpa 1. dia buat GA bulan 3 haritu. sampai sekarang tak kuar2 result...
las2 jadi gitu.

Guru said...

Saya pernah tutup kejap blog. Biasalah. Cuti sabatikal... :) biasalah tu...

Unknown said...

tutup kejap kot.. kakyong pun ade close bbrp jam, bbrp hari lepas.. pastu lupa nak 'buka' semula.. mujur ade kawan blog yg pm kat FB..

eima said...

die bg masuk blog die wat pe nk folo kan ... status update die nyemak je kat dashboard

lin said...

jumpa satu yg terkini semalam..pepagi buka blog die ok je,tetiba petang dah tak leh nak buka pula....