Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 24, 2011

NONTON KARAK TENGAH MALAM

Semalam masa gi PARAM, nampak la pulak sorang brader ni jual VCD cetak rompak
Asalnya saje2 je mengintai apa citer2 yang ada
last2 terpengaruh jugak hasben aku
brader tu jual sekeping RM6, 2 keping RM10
Finally beli je citer KARAK & TRANSFORMERS 3

Aku tau la korang semua dah tengok dah citer tu semua
tapi aku yang lambat bab2 ni semua
tapi aku tak kisah pun sebab aku bukannya movie addict sangat

So semalam dalam pukul 10 malam
kami satu family tercongok depan TV sebab nak nonton citer KARAK
Nak tau seram sangat ke citer tu...
Bulan pose ni gagah le nonton citer hantu
Syaiton takde kan.... 

Review citer ni [ada hati nak buat review dari pandangan aku konon]
ok la jugak walaupun ada part yang tak lojik 
Part seramnya pada aku tang part memula  tu jer
[bila  pompuan tu toleh belakang tengok hantu tengah makan hasben dia]
Bila dah masuk bab budak 4 orang tu dah tah apa2 dah.

Tapi bunyi mengilai nenek kebayan tua a.k.a pontianak tu seriyes seram
Yang tah apa2 tu ada ke toilet punya la jauh dari jalan raya, siap lalu celah rumah orang
dah le tu dalam takut2 dengan hantu yang berkeliaran tu berani pulak si Kilafairy tu gi mandi sengsorang kat telaga [seksi dia tu usah citer la]
Dan yang paling tak lojik, dan2 boleh baca terjemahan ayat kursi dari awal sampai akhir
[kalau dia jenis warak tu takpe la jugak, tapi ni memang jenis jarang semayang punya orang--> watak dalam citer tu la]
Tapi bukan nak cakap la, kalau bacaan solat pun kita tak hafal terjemahan sebijik2 ni kan pulak ayat kursi, ye dak???
Yang lain2 tak lojiknya tu korang kena  tengok sendiri lor...

** Aku bagi 2 bintang je citer ni.. Tengok sekali cukup le...

6 comments:

Kopi Susu said...

knp takuttttttt....kata org berimannnn....hehehehehehehehehehe

Kopi Susu said...
This comment has been removed by the author.
Kopi Susu said...
This comment has been removed by the author.
Kopi Susu said...
This comment has been removed by the author.
SYANI said...

Takut tetap takut...

Faerie_Princess said...

sy tgk cita ni siang2 , hubby download dr kwn dia yg dh beli astro first. betul kata awk.. byk yg tak lojik pasal cerita ni.. yg pasal tandas awm tu.. ya allah.. kotor nyer... mcm x penah org masuk pun. kalo tandas mcm tu selalu dh xde air dh .. tp watak pompuan yg baca sebijik2 terjemahan ada logik gak sbb dia dulu kira mcm kuat agama, sekolah agama, tafsiran kira byk hafal...(dlm cerita tu la) heheheh tp ending mmg hampeh.. dh klimaks2 gila babi pas tu tup abis dah.. ehhhh silap tu.. ending mcm tu sy tgk cerita kl gangster heheh