Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 22, 2011

SELAMANYA HARIMAU MALAYA

Gara² perlawanan bolasepak Final  Sukan SEA Malaysia Vs Indonesia malam tadi aku tido lambat...huhuhuhu
Mengantuk weh pepagi ni...
[takde match bolasepak pun aku ngantuk jugak..]

Ekceli aku ni bukannya peminat bolasepak pun
tapi game semalam memang menarik minat nak tengok [walaupun sekejap²]
dan masa on the way balik rumah semalam, boleh kata setiap kedai makan esp kedai mamak penuh dengan orang yang menonton game kat tv kat kedai tu
Aku kagum sungguh dengan semangat rakyat Malaysia.. patriotik habis..


Dan disebabkan game bolasepak semalam jugak
Aku baru tahu Harimau Malaya ada lagu sorak
[Aku ingat kelab EPL je ade lagu sorak yang best..heheheh]
First time dengo semalam kat HOTFM
hari ni gigih aku cari kat Youtube..



Meremang bulu roma dengar lagu ni..


TAHNIAH HARIMAU MUDA SEBAB MENANG PINGAT EMAS MALAM TADI!!!

2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

tahniah harimau muda!

munna said...

baru je terjebak minat bola gara2 ni...harap mereka terus bertahan mcm ni