Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 22, 2012

AKU HIDUP DALAM BLUES

Aku ni bukan le penggemar kaler biru
[yang minat kaler biru hubby & Adib je]
Aku ni paling suka kaler hijau pucuk pisang tu..hehehe [striking tak??]

Ni ada la member aku yang rajin sangat tepek gambar dulu2 kat fb
[Kami ada group untuk batch sekolah tahun 1996]
Bila tengok2 balik rasa kelakar la pulak & rasa rindu pulak kat masa2 tu

Aku hidup dalam blue ni star aku form 4
Masa tu la aku sarung tudung biru sebab jadi prefect
Pastu aku join pulak nasyid sekolah yang banyaknya pakai baju kaler merah & biru..
Hehehehehehe... Layan la gambar2 aku 17 tahun dulu...




My good old days..

2 comments:

Eliss said...

x berubah sangat mukanya yer :) still maintain :)

iela said...

Maintain comel dari dulu sampai skrg... bagusnya.. :D