Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 28, 2013

UKURLILIT

Pagi tadi ada cek up... baru je genap 38 minggu
Lagi 2 minggu sebelum EDD.. ni pun dah tak larat nak bawak perut
Nurse tanya takde tanda2 lagi ke?
Aku cakap belum...2 yang sebelum ni pun lewat dari tarikh jangka
Sebab katanya perut aku ni dah turun sangat
[Agaknya sebab asyik batuk je kot.. terteran sampai ke bawah baby tu..hehehe]

Hasil cek tadi, semuanya ok.. semua dah naik
Hb naik, berat pun naik ---> now dah 73kg
[jenuh la nak turunkan berat sebelum preggy....]

 Ni ukurlilit terkini ---> 41 inci

Ukurlilit perut aku da.... kecik je kan??

3 comments:

fizalinolie said...

Wah! Menghitung hari dah ni. Fiza doakan semuanya berjalan dgn lancar.

cerita siti said...

syani, sy bersalin dah tp czer khamis aritu. bb boy. lega dah. tunggu giliran awak lak hihihi. apa fb awak ek?

SYANI said...

Siti,
Tahniah... saya masih tunggu tanda...baby belum nak keluar lagi..
Saya ada invie Siti kat Gtalk, tapi tak accept pun..

Senang, Siti email saya : aikimi18@yahoo.com.