Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 15, 2013

3RD REDEMPTION

Duk rumah saje2 memang boring la kan
Selalunya aku window shopping online je [belinya idak pun]
Tengok duit kat akaun pun boleh buat takde mood nak shopping...
Akhirnya kita belek redemption catalogue je la
Mentang2 le treat points dah banyak... cewah
Ekceli idak le banyak mana pun.. tapi udah mencukupi la kalau nak redeem apa2 yang berbaloi untuk diredeem 

Memula nak redeem guna treat points hasben aku je
Tapi barang yang aku nak redeem tu kena pi redeem kat outlet dia je
Malas la kan nak pi kedai sebab nakkan benda tu je
Dah le outletnya jauh dari rumah aku.. tak berbaloi langsung
So kena jugak le aku korbankan points aku...
Baru la boleh redeem benda yang boleh dipos terus ke rumah...

Ini la benda yang aku telah redeem

Memandangkan iron yang lama tu pun dah kureng performance 
So better la tukar yang baru.... 
Selama ni dok pakai dry iron, kali ni try steam iron lak

 Sudah sampai di tangan Sabtu lepas

 Pink kaler gitu!

My new iron in action... so far puas hati la... [benda baru la katakan]

Ini adalah redemption yg ke-3 melalui maybank treat points
Yang 1st aku redeem stand mixer
Yang 2nd aku redeem blender
[dua2 tak pernah pakai lagi]..hehehehe

Kumpul points lagi... peh ni nak redeem apa lak gamaknya???

4 comments:

Lynn Huraiza said...

salam syani...
lama x berkunjung kat sini...

Qhaifa Nur said...

iron baru...bestnya
senang kerja mengosok...

Eliss said...

kita bonuslink ada tapi tugas2 me redeem ni serah kat hubby, kad dia :p

ain zulkarnaind said...

MENARIKS HEHE