Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 28, 2013

JAMU SUSUK DARA - FIRST TRIAL

Ehem... dah habis pantang men'jamu' la pulak kita yer...
Ha'ah.. jamu la sangat kan...

Masa dalam pantang pun aku idak mengambil jamu bagai
Aku cuma consume vitamin shaklee tu je

Tapi untuk luaran, aku baru nak berjinak2 dengan Jamu Susuk Dara (JSD) ni
Jamu Susuk Dara tengah meletops kan sekarang
Tapi aku tak ambik la yang jenis makan2 tu sebab aku kan tengah menyusu badan
So first benda yang aku try dari rangkaian JSD ni cuma pencuci wanitanya je

Dah try malam tadi.. best gak.. berangin2 gitu..

2 comments:

Unknown said...

saya pakai pencuci sumber ayu.. bagus jugak pada saya~

CikGu KiNa said...

FW dari JSD ni mmg plg bagus...wpun agak mahal...tp berbaloiiiiii sangat...klu dh pakai yg ni mmg x pandang jenama lain...pastu pakai sekali ngan Masker JSD...byk kegunaannya...