Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 27, 2013

BISKUT OAT YANG SEDAP

Aku ni bukan pengemar oats tau
Compare Quaker Oats dengan Nestum, aku pilih Nestum
Ya aku tau oats lagi elok dari nestum
Tapi tah kenapa memang aku takleh terima oats tu sangat
KECUALI.................
Bila dah dijadikan biskut..hehehe [nak sedap jer]

Masa dalam pantang hari tu member aku ada bagi biskut ni
Serius sedap la...[terima kasih Yong]

Masa beli barang dapur haritu, sempat la rembat biskut ni
Sedap & mengenyangkan

Balik rumah mak aku haritu pun mak aku ada biskut ni kat rumah
Kalau tak silap biskut ni ada 3 perisa kot - Raisins, Honey & Nut, Apple & Cinnamon
Aku baru try Raisins & Honey & Nut je
Dua2 pun sodap tapi aku prefer yang raisins [tapi manis sikit le]

Kismis & Oat kan ke salah satu milk booster jugak
So selain sedap, berkhasiat & mengenyangkan,  ia juga membantu membanyakkan & memekatkan susu badan
Cewah!!!!

Korang dah try ke biskut ni??

7 comments:

Izwa Kamaruddin said...

nak kene try ni!

Qhaifa Nur said...

nampak sedap juga..

uncle gedek said...

Sumpah! Uncle pon suka!

AdaM Hawa said...

tak pernah cuba.. coz oat ni.. selalu di tolak kalau kat rumah..

Lynn Huraiza said...

memang sedap nie...

Unknown said...

dah pernah try.. mmg manis sket kan~

Ann Ishak said...

belum lagi, kena try jugaklah...boleh buat stock masa bulan puasa nanti.