Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 23, 2013

21 SEPT 2013 - BIRTHDAY & BERSARA

21 September 2013 yang lepas adalah birthday mak aku yang ke-58
Tarikh tu jugak adalah tarikh bersara mak aku sebagai  seorang cikgu
Dah 30 tahun lebih jadi penjawat awam kerajaan Malaysia

Aku dah le tak dapat balik Ipoh nak celebrate birthday mak
sebabnya hasben aku kene keje
so abah & adik2 lelaki aku je la yang sambut birthday mak
aku cuma dapat layan gambar dalam fecebook je la
Gambar ambil dari fb je..
[biskut tu ter"enteprem" lak]

Happy birthday mak
Semoga mak panjang umur & dimurahkan rezeki
Semoga mak happy menjalani kehidupan selepas pencen

** Terima kasih Angah sebab bawakan kek untuk aku....

2 comments:

Qhaifa Nur said...

selamat hari lahir makcik...
30 thn sebagai pendidik...
bangga...

Unknown said...

selamat hari lahir mak cik~
moga kekal sihat yer..:)