Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 2, 2013

AMIRA DAH ADA GIGI

Sangat la lambat mengapdet blog pasal gigi Amira ni
Ni gara2 PC aku kat opis takleh nak download pic dari handphone aku ni
[ha... kantoi disitu aku apdet blog kat opis]

Kat fb aku dah update status pasal ni
Rasanya dalam 2 minggu lepas
Ye... macam kat tajuk entry tu.. Amira dah tumbuh gigi
Memula hasben aku la yang perasan sebab Amira gigit jari dia
Pastu rasa ada benda keras2 kat gusi dia
SAH! Gigi dia dah tumbuh

Budak ni asyik masukkan tangan dalam mulut je... Gatal gusi le tu

Jenuh nak suruh dia duk diam sebab nak snap gambar gigi dia...


Cubaan yang paaaaaling berjaya
Tapi sayang tak nampak sangat gigi dia sebab sikit sangat yang keluar kat gusi tu

Sejak dah ada gigi ni, bila breastfeed si Amira ni sangat la ngeri
Sebab gigi tajam tu betul mengcengkam kat nipple
Menjerit aku dibuatnya sebab dia suka gigit pastu tarik
Itu baru sikit gigi yang tumbuh, kalau dah banyak, 
boleh berdarah2 dibuatnya...



5 comments:

Ann Ishak said...

bolat mata amira :)

Rizziela said...

dah ada gigi lagi comel nanti

Rosmawani♥ said...

Ya alla comell..seketoiiiii.. Jhehhe.. Humaira xdak gg lg..sobsssss :(

Rosmawani♥ said...

Ya alla comell..seketoiiiii.. Jhehhe.. Humaira xdak gg lg..sobsssss :(

Unknown said...

ooohhh.. seram plak bila teringatkan zaman nyusukan Delisha.. banyak kali gak kena gigit dan banyak kali tu jugak lah mama dia tercepuk kepala dia tanpa sengaja.. hahahaha