Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 20, 2014

KENYANG SAMPAI PETANG DENGAN SUBWAY

Aku baru balik dari cek up kat Klinik Ulu Yam Bharu pagi tadi
Selalunya aku sebelum cek up memang tak makan benda berat2
Minum air kosong je & makan sekadar alas perut

Ramai pulak orang kat klinik tadi so lambat la sikit bergerak ke opis
Sampai kat area Sri Damansara pun dah pukul 10
so aku menyinggah la ke Subway yang baru bukak kat Activo Plaza tu
Nak cari heavy breakfast la kononnya
Lagipun aku dah lama juga tak makan Subway ni

Pepagi ni orang pun tak ramai lagi so cepat la proses pembelian
Aku beli Sub of the day je.. Murah sikit...
[Nasib baik hari ni punya sedap..]
Dalam dok menda lain naik harga
Harga sub of the day still maintain dari dulu..
bagus..bagus..

Masa nak bayo tu tertengok la cookies  pulak
Tetiba terliur terus cakap nak 2
Budak tu kata baik akak beli 3 dapat murah sikit
So aku pun ok je la...
Aku beli yang chocolate chip tu je. Ada satu lagi yang dark chocolate aku tak beli sebab takut pahit
[ekceli ni first time beli cookie kat Subway ni]

Ni la rupe cookie tu
[gambo ambik dari google je..]

Beso tau cookie ni...
Beso tapak tangan...memang puas makan
Yang penting sedap & not so sweet...
Lain kali boleh beli lagi...


**Kenyangnya makan Subway ni... Penuh sendat perut aku rasanya..
So kita skip lunch ye... makan dinner je petang karang kalau lapar..

5 comments:

attyfir said...

besor sgt tu cookies..kira puas sgt makannya ..sedapnya :)

lieyalatif said...

alamak teliur sedangkan baru senin kelmarin pi makan subway....lieya mmg peberet BMT tu...cookies diepun lieya suke..lembik2 garing kan heheeheheh

Izwa Kamaruddin said...

haaa tak mkn subway...huhuuu tak reti!

Mama Darwiish said...

Uyooo besar nye cookie tu
X penah try subway heheh

Anonymous said...

hehehe nampak best, lama t layan subway ni !