Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 10, 2014

ASUS ZENFONE 4 UNTUK ALEEYA

Setelah 2 telefon Aleeya rosak
maka mama yang baik hati 
telah hadiahkan henfon baru untuk Aleeya

Ala, mama mampu beli murah2 je untuk Aleeya
So ini je mama mampu beli
ASUS ZENFONE 4


Ekceli kan, aku nak beli yang kaler kuning tu
Tapi takde stok la pulak
So order je la yang mana ada...
[nanti casing beli la kaler lain ye..]

Aku order kat LAZADA je
Senang kan... lagipun aku mana la ada masa nak survey2 kat kedai
Aku oder hari Khamis, hari Jumaat dah sampai
Cepat sungguh LAZADA ni... double thumbs up!!!!

Kalau nak beli dari LAZADA boleh KLIK LINK INI


Sudah sampai lor...
Stok ada kaler hitam je... so beli je la
Harga RM299 [dah termasuk postage]

Ini yang ada dalam kotak 
Ada charger & 2 bateri
[dalam gambar ada 1 bateri je sebab bateri lagi satu dah masuk dalam telefon]
Cuma earphone je takde
Pastu ada user manual dan juga warranty card
Oh ye... ini bukan AP set tau... 
Ini ORIGINAL... warranty setahun dari ASUS MALAYSIA


Ciri2 /spek tepon ni aku citer secara ringkas je la ye:
  • Skrin 4 inci
  • Skrin Corning Gorilla Glass
  • Storage 8GB
  • Processor Intel Atom Dual Core 1.2Ghz
  • RAM 1GB
  • Kamera 5megapixel
  • Dual simkad

[lain2 spek, sila google sendiri la ye]

Aleeya, happy sangat la dapat tepon baru
Siap pesan kat dia, belajar rajin2 & jangan leka
Kang mama akan ambil balik telefon ni
Hehehehe...



** Asalnya Aleeya nak tablet Samsung 10 inci tu [nak tablet macam maksu dia katanya]. Adeh.... Mama pun pakai tablet cap hayam nak oi... Idak le mampu mama nak beli tablet mahai tu... Tapi bila dah dapat henfon baru, "takpe la mama, takyah la beli tab macam maksu.. Ya nak tepon ni je dah cukup". Anak oh anak...


Kalau sesapa berminat nak dapatkan henfon ASUS ni jom terjah sini:


3 comments:

Sura Mohd said...

sronok anak dara dpt tepon baru...kira ok sangat dah tu Syani.
skrg ni anak2 akak semua takde tepon ...pakai nokia yg murah tu jer..penat bli tepon..asyik hilang..

Eye_nee said...

Akk pun baru minggu lepas belikan yg bongsu tu..LENOVO jer..350...yg lama tu samsung corby..bukan android..wifi pun tak der..la ni asik tgk UPIN dn IPIN jer kejenya...

sayaidaydotcom said...

Salam Puan Syani :)

Terima Kasih kerana membeli dengan Lazada.

Saya Hidayah dari Lazada Malaysia dan macam mana saya nak hubungi Puan Syani? Boleh tak hubungi saya dia nor.hidayah@lazada.com my sebab saya ada somenthing nak tanya Puan Syani :)

Terima Kasih dan Salam Ramadan :)