Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 3, 2014

SUPPLEMENT TAMBAHAN : TREENEA VCOA

Sepanjang mengandung ni aku amalkan supplement Shaklee je
Sejak dari mengandung Kakcik lagi
Tapi bila dah masuk 7 bulan aku tambahkan dengan makan VCO pulak
[Ekceli lagi awal ambik VCO lagi bagus]

Masa peknen Amira dulu pun aku ada makan VCO
Tapi masa tu aku makan brand Catalyst
[masa tu kan tengah top brand ni..]
Kali ni aku nak try VCO jenama Treenea pulak

Kenapa Treenea??? 
Saja la nak cuba... baru la tau kesannya
Lagipun aku ni suka trial n error...hehehehe
Lagi satu Treenea ni sekali dengan antioxida
Tu sebab namanya jadi VCOA

Kenapa tak makan Catalyst?
Takde reason yang spesifik sebenarnya 
Sebabnya pada aku VCO sama je semua 
Lagipun harga Treenea & Catalyst sama je
[RM40 sebotol]

Kalau korang nak tau juga difference between Catalyst & Treenea silalah google sendiri
Banyak dah blogger yang review pasa perbezaan antara dua ni
Aku malas nak review lagi sebab aku baru je nak try
Parcel pun baru dapat semalam

Asalnya aku terbaca blog YUN gara2 entry NI
Tetiba je terdetik nak try VCO ni
Terus je aku Whatsapp si Yun ni...
Takde hesitation, terus aku order 2 botol
Stok sampai beranak kekdahnya...hehehehehe
[Kalau ok boleh continue lagi]


Ni antara produk keluaran Treenea
Jenis liquid & jenis softgel
Aku beli yang softgel je.. Senang nak telan...


Satu botol ada 60 biji
Sehari makan 2 biji je.. so tahan la untuk sebulan
Nak2 bulan pose dah nak dekat ni kan... 
so jadi sebagai persediaan menghadapi Ramadhan la...
Aku kan tengah sarat menunggu waktu je masa tu
Harap2 dapat la puasa penuh tahun ni... Insya-allah

Antara kebaikan² VCO ni:


Memang sesuai untuk satu keluarga kan??

Memandangkan aku amalkan Shaklee juga
supplement Shaklee aku amalkan di sebelah pagi
Treenea ni aku makan 2 biji pada waktu malam



Kalau korang berminat nak dapatkan VCOA Treenea ni
Sila wasap/pm/call laju2 si Yun ni ye
019-3535052

No comments: