Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 27, 2014

MENCUBA JERUK MANGGA ASAMBOI YANG VIRAL

Semenjak dua menjak ni kan dah jadi kegilaan pulak jeruk pelam ni
Tah sapa la yang start memviralkan jeruk ni
Glamer sungguh ko jeruk!

Mentang2 la sekarang memang musim mempelam
Habis semua orang addicted nak buat jeruk ni
Dah nak buatnya senang bebeno kan...
Nah aku kasi resepi [ambik dari fb je pun]
Tengok resepi pun dah terliur kan?? Kan??

So aku pun taknak ketinggalan nak buat  jeruk ni
Kebetulan buah mangga kat rumah aku ni pun tengah meriah
So apa lagi... jom kita petik pelam
[laki aku la tukang petik mangga]

Maka jadilah ia sebagai projek hujung minggu kami
Tada!!!!!
Buat 2 balang
Konon sebalang nak bawa opis

Lepas 2-3 jam dalam peti ais
Jom kita try test apa ke rasanya
Buka balang camni la rupanya
Menggiurkan sungguh!
Dan rasanya memang SEDAP!!!
Tak boleh berenti makannya wei

Dari 2 balang ini je yang tinggal
Ate, camne nak bawa opis???

Tunggu la aku petik mangga lain hujung minggu ni
[kalau rajin le]

** Mangga ngan asam boi memamg laris le sekarang ni.. 

5 comments:

Linda said...

makk aii..terliurnya tengok...hihi

Izwa Kamaruddin said...

saya tak mkn benda mcm nie

Anonymous said...

hehehe mmg sedap & menyiurkan . KA pun suka

Unknown said...

saya pon dah cuba.. memang sedapkan. berbaloi buat sendirik jer~

jerukmanggaasamboi said...

Saya ada jual Jeruk Pelam Asam Boi Banjir untuk sekitar Seri Hartamas, Bukit Kiara, Mutiara Damansara, Manjalara, Gombak dan Kuala Lumpur

Jeruk Pelam Asam Boi Banjir ini dibuat dengan penuh citarasa. Anda pasti berselera, Dijamin Bersih & Halal. Saya mempunyai stok buah pelam/ mangga muda yang segar dari ladang dibuat mengikut tempahan semasa.

Ada 2 saiz bekas :

Saiz kecil - RM 5.00
Saiz Besar - RM 10.00
Saiz ikut kilo bagi majlis 15.00
Beli banyak ada diskaun lagi.

★ boleh request tahap kepedasan★
- Extra pedas
- Sederhana pedas
- Kurang pedas

Hubungi saya @ sms @ Whatsapp : Kak Nor 0173837039
Saya suka berhubung whatsapp untuk tempahan segera.

Penghantaran adalah percuma bagi tempat yang dinyatakan.Selain daripada itu dikenakan bayaran penghantaran.