Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 15, 2014

BABYSITTER DAH RESIGN

Aku memang dah sedia maklum yang babysitter Amira nak pindah
Cumanya kalau ikutkan tempoh dia jaga Amira sampai hujung bulan ni
Tup2 dia datang rumah aku Rabu minggu lepas
dan bagitau dia nak resign awal
sebabnya dia nak settle hal ehwal rumah, sekolah anak & perpindahan dia di kampung

So aku nak kata apa kan
Hari Jumaat lepas adalah hari terakhir perkhidmatan dia jaga Amira
Nasib la aku dah back up dengan babysitter Jasmin untuk jaga Amira sekali
lepas dia tender

Sabtu lepas, babysitter dah pulangkan semua baju & perkakas Amira
Sedih la pulak rasanya sebab Amira memang manja sangat dengan hasben babysitter yang dipanggil "AYAH"

Semua baju & barang2 Amira dah dipulangkan
Cuma Cik Ana [babysitter] mintak nak simpan patung Amira je
Nak buat kenang-kenangan... alahai..


Ini la IBU Amira
Semoga IBU tak lupa pada Amira bila dah pindah nanti ye

Terima kasih pada Cik Ana & keluarga sebab sudi jadi babysitter Amira
dan layan & sayang Amira macam anak sendiri


** Pagi ni hantar Amira kat babysitter baru... Menangis2 dia bila kena tinggal. Kesian pulak aku tengok.. Tapi kena buat hati kering la... Mama nak gi cari rezeki...huhuhuhu

3 comments:

Anonymous said...

jasa & budi yg baik kita kenang sampai bila2 kan n TQ ke blog KA even dah lama x menjenguk ke sini yer ..

Sura Mohd said...

kesian jugak kat Amira..nak rasi dgn yg baru bukan senang..apepun moga cepat rasi..:)

Unknown said...

memang sedihkan nak tukar bbsitter.
kesian kat anak yg kena biasakan diri dgn pengasuh baru. harap2 Amira cepat2 lah biasa. nasib adik dia ade skali kat situ.