Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 9, 2015

AKTIVITI BAWAH MEJA

Impian menyusukan anak secara eksklusif  untuk 6 bulan pertama
hampir berjaya dicapai
[12hb ni baru cukup tempoh]
Disebabkan itu, aktiviti wajib ibu2 bekerja di opis
ialah MENGEPAM SUSU
WAJIB ko!!!!!

Memandangkan opis aku ni takde bilik khas untuk pump susu
Ditambah pulak aku yang malas nak pegi surau di tingkat 3
setiap kali nak pam susu
Aktiviti ni aku buat di meja aku je la
Nasib la bilik aku hujung sekali
So tak le obvious sangat

Camni la aku pam susu hari2
Cover dengan tudung je
Aku pakai pam manual je.. silent gitu..hahahaha





4 comments:

eima said...

good luck syani ..semoga dipermudahkan

cahayahidupku.blogspot.my said...

Usaha tangga kejayaan Yani... good job :)

Fadzi Razak said...

InsyaAllah teruskan usaha ni syani.

eMMe said...

Syani, tempat tersembunyi takpe, n takde org lalu lalang, line clear, nak pam pun rileks, tak yah rushing...