Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 10, 2015

INSTANT SHAWL NENG GEULIS

Baru je nak berjinak2 dengan shawl
Tapi pakai yang biasa @ end curve je
Yang jenis instant tak pernah try lagi

Nak dijadikan rezeki, ada member yang baik hati menghadiahkan instant shawl kat aku
Adoi... terharu ahkak tau
[thanks babe, kalau ko baca blog aku ni]

Bukan calang2 brand lak tu
NENG GEULIS ko..... [yang Felixia Yeap jadi modelnya tuuuuuu]
First time aku dengar brand ni
Selalu dengar NAELOFAR la, SUGARSCARF la, TUDUNG PEOPLE la, AIDIJUMA la, FAREEDA la, ARIANI la, 
hoh... banyak rupanya jenama tudug2 & shawl ni

Saja la usha2 website Neng Geulis ni
Wow... harga2 shawlnya boleh tahan mahalnya
[pada aku mahal la...sebab dah biasa beli yang harga bawah doploh hengget]
Maybe sebab kualiti kain & branding, tu yang jadi mahal
Macam2 jenis shawl rupanya kat NG ni rupanya
Rambang mata ahkak menelek website

Ni la tudung yang member aku kasi
Kalernya aku suka ya amat...
[Nasib takde lagi kaler ni dalam koleksi shawl aku]


Ni namanya Shawl Laxine
Ko tengok harga kat website NG ni

Hari ni pakai baju Pink
Teringat la pasal shawl ni
So aku gamble je pakai tudung ni
Mak aiiiiii kekok aku dibuatnya
Pelik lak aku rasa muka aku ...

Nampak kurus ke, nampak tembam muka aku???

Ni aku pakai style biasa je
Nasib la anak tak mengaruk
Dan la nak membelit shawl bagai.. hehehehe
Dah namanya instant, so agak senang le nak lilit..

Ni satu lagi cara nak style kan shawl Laxine ni
Nanti boleh try..

Ada ke yang biasa beli tudung NG ni??
Cer cite...cer cite...




2 comments:

Ann Ishak said...

so far saya tak pernah lagi cuba instant shawl ni, tapi yang ni nampak cantik

Eliss said...

kita pun ada satu baru instant shawl.baru nak berjinak..dah publish kt blog..hehehe