Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, February 14, 2015

YEY... FINALLY DAPAT GAK DIPLOMA

Bila masa pulak aku ambik DIPLOMA ni???
Ooopssss.... dah ada degree sebok nak ambik Diploma lak ke??

Eh..eh... ini bukan DIPLOMA yang belajo2 tu ye
Ini DIPLOMA yang tak rasmi
Aku cipta sendiri... [hehehehe]
DIPLOMA in breastfeeding
Cewah!!!!

Alhamdulillah... berjaya juga mendapatkan DIPLOMA ni
Selama 6 bulan berpenat lelah 
bersusah payah mengepam susu
dengan tak sempatnya, dengan bengkak susunya, dengan susu merudumnya
memang mencabar!!!!
Tapi aku berjaya menyusu Jasmin secara exclusive tau
[bangga dengan pencapaian diri sendiri ]

Susu selepas DIPLOMA


Stage pertama iaitu DIPLOMA telah dilengkapkan
Pasni struggle untuk DEGREE pulak
Pastu sambung MASTER
Cukup 2 tahun dapat le PHD [harap2 tercapai le]
Target aku  untuk grad untuk setiap batch tu 6 bulan je

Masa Amira dulu sempat grad DIPLOMA  je
On the way ke DEGREE dia dah tak nak sebab aku dah terpeknen si Jasmin
Harap2 apa yang diusahakan akan tercapai... AMIN!!!!

** Bior la aku takde skroll MASTER/ PHD bagai, ada MASTER ngan PHD in breastfeeding pun dah OK.
Eh dah boleh konvokesyen ek.... Abang [calling for en suami]  belanja blouse baru boleh????.. [hehehehehe]


3 comments:

Unknown said...

Kagum dgn ibu2 yang berjaya fully BF. lagi2 yg bekerja. sgt2 kagum. tahniah yer~

Aqilah Azmi said...

amboi chaiyuk!!
hihi

Madam N said...

bagus2