Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 12, 2015

AIR FRYER --> BOLEH MASUK WISHLIST

Mak aku sekarang dah jadi dealer Amway kome
Pasni takyah dah susah2 aku nak beli barang
pastu takyah nak emo2 cam masa buat entry
[Hit entry blog ni tu...]

Sekarang boleh kata mak aku ni dah addicted dengan AMWAY
Segala makneka pakai brand AMWAY
Baik dari bedak, sabun, losyen, vitamin
sehinggalah periuk NOXXA,  steam Iron Philips, dan terkini AIR FRYER Philips

Masa kami balik haritu serius la pakat menjakun pakai Air Fryer
Tengok demo kat Go Shop pun udah teruja
Ni pulak nak test sendiri...


Ni dia Air Fryer XL
Harga kat Amway dalam RM2K++ kot

Senang rupanya nak guna Air Fryer ni
Susun je benda yang nak goreng tu dalam tempat nak goreng tu
Set time & suhu, tekan ON
pastu tunggu la bunyi menandakan dah siap
[Ala2 kaedah bila guna oven gitu]

Memandangkan baru nak cuba, kami mulakan dengan yang simple2 je dulu
Goreng Nuggets, Wedges & Fries
Dan hasilnya.... 
Memang tak mengecewakan
Rasanya lebih sedap dari digoreng dengan minyak
Nugget tu lebih lama crispynya
[nugget takde dalam gambo ye]
Tak cepat soggy la boleh dikatakan
Wedges tu memang marveles ai tell u
Fries pun tak cepat lembik





Lepas kali pertama try, asal nak goreng nugget, fries & sewaktu dengannya asyik guna Air Fryer je
oooo dah tak main pakai kuali & minyak masak yang banyak

Pastu mak aku ada try buat ikan cencaru sumbat dengan Air Fryer ni
Pergh...... memang mantap... sedap
[sorry takde gambar nak share]

Ayam je belum try lagi 
Ada member kata ayam masak dengan moist sekali
Nanti balik Ipoh boleh try lagi

Air Fryer ni betul2 menambat hati aku
Kalau tak kerana harganya yang mahei tu, awal2 aku dah oder kat mak aku
Walopun mak aku bagi bayo ansur2 aku ni tak berapa suka sangat berhutang2 benda2 camni. Lagipun aku ni tak berapa gemo komitmen bulanan 
[melainkan rumah & kereta je]
Ada duit baru beli
Takpe.. slow2 kumpul duit
Kita masuk Wishlist dulu ye
[beli kat Go Shop je la murah sikit..wakakakaka]






7 comments:

Nory Zoulkefle said...

memang best kalau dapat beli ni..
nory minat jugak..
ada usha brand TRIO murah sikit..
hehehe

Cikna said...
This comment has been removed by the author.
Cikna said...

Amboi rege dia mmg sungguh la..... Tp klu utk kesihatan pe slhnye.....;-)

Cikna said...

Masak pun sekata,nice.....;-)

Unknown said...

saya ad jual Philips air fryer xl dan pelbagai barangan lain seperti Philips iron steam generator dari UK , semestinya harga murah dari pasaran di Malaysia, boleh visit page Shoppe.UK di facebook, :)

Real Estate said...

Getting the best air fryer can be a great way to eat healthy and delicious tasting meals. We have compiled a list of the best options available on the market. Joe Ruiz

Owais Khan said...

Tofu has been around for thousands of years but it was only recently we discovered how great it tastes deep fried! This article takes a look at methods used to create this delicious treat! click here