Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 21, 2015

BILA TAB KENA HIJACK DENGAN ANAK

Sejak dah pandai bergajet ni
Tab aku selalu la kena kidnap dengan Amira
Pantang aku balik keje dah minta tab
Adoi la anak... tak kasi memekak pulak
[nak tengok tv takleh kan....]

Pagi tadi tengok2 lockscreen & wallpaper aku dah berubah wajah
udah bertema k-pop wei
Takkan le Amira pandai dah ber "K-POP" ni kan
Takde orang lain, ni mesti keje si Aleeya..
Ingatkan Amira je yang hijack, Aleeya pun sama..

Ni wallpaper tab aku..


Godek2 dalam gallery, satu album penuh gambo retis k-pop



Pastu baru la terjumpa gambar ni
sejuk sikit hati..hehehehe
Masa ni Aleeya tengah layan Jasmin sebab aku nak masak


My lovely daughters...
Amira takde masa ni.. dia tido rasanya


Mama pasrah tab dikerjakan dek anak2
Jangan ada gambo ngarut2 sudah la ye...




1 comment:

Rizziela said...

samalah... kadang2 keraskan hati gak x bagi..habis diaorang download entah apa2 ntah