Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, November 20, 2015

HARI ANUGERAH CEMERLANG 2015

Semalam aku cuti sebab nak attend Hari Anugerah Cemrlang anak2 aku
Few days before memang Aleeya ada bagitau
dia dapat anugerah kedatangan penuh

Kalau ikutkan aku ni memang malas nak pegi
Tapi sebab dah termotivate dek kawan2
so aku pun apply je la cuti
Ye la kan, bukan senang nak dapat full attendance tu ye dak??
Sepanjang aku sekolah pun tak pernah dapat anugerah tu

Lepas tu pulak Adib lak dapat surat makluman yang dia dapat anugerah untuk terbaik matapelajaran
Huish.. tak sangka Adib ni
Dalam malas2 tu, tersangkut juga hadiah kat dia..hahahaha
So wajar sangat le kan aku cuti untuk tengok anak2 naik pentas..
hahahahahaha... kasi semangat ye dak
[Aku dulu tak suka mak abah aku datang hari anugerah sebab aku tak boleh nak main2 dengan kengkawan.. <---teruk kan?]


Awal pagi aku pi klinik dulu
Ambik supply perancang keluarga
pas balik klinik baru terus tuju sekolah

Majlis buat kat dewan je..
Punya la ramai parents sampai takde tempat nak duduk
Duk celah2 crowd tu buat aku lemas pulak
dah le panas
So aku duduk je kat foyer ni
Ok la mengadap juga sikit ke arah pentas tu

Yang paling best, port aku ni elok2 je bawah kipas angin
Tak le lecak ketiak aku...



Bila dah sampai turn anak2 aku, baru la aku bangun pi dekat pentas
Nak tangkap gambar je...
Sebelum naik pentas- tengah ambil hadiah- lepas ambik hadiah

Malas nak tepek gambar sekeping2 sebab banyak, so aku buat collage je la
Salah angle pulak ambik gambar Aleeya kat pentas tu
Tu yang nampak gambar belakang je



Aleeya dapat Anugerah Kehadiran Penuh
Siap dapat lencana Full Attendance lagi..
Aku suruh simpan elok2, sebab bukan senang nak dapat
Full attendance memang target Aleeya tahun ni
Cemana pun dia tetap nak pergi sekolah



 Adib pulak dapat Matapelajaran Terbaik -Bahasa Melayu Penulisan 
[Tahun lepas pun terbaik Bahasa Melayu Pemahaman]



Masa Adib naik pentas aku ubah posisi
Aku ke seberang pentas
baru la boleh nampak gambar dia terima hadiah



Tahniah anak2 aku
Walopun tak dapat anugerah untuk akademik
Tapi mama bangga ada anak2 cam korang
Semoga terus cemerlang di masa2 akan datang.













3 comments:

LadyBird said...

Tahniah ank2 soleh solehah..
Hihi.. Time lady dlu.. Ldy suke mak ayh dtg.. Tp mak je yg dtg.. Ayh x..

eima said...

TAHNIAH...

Anonymous said...

tahniah buat anak2 u yer... teruskan mmberi sokongan