Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 30, 2015

TIPS CARA NAK JIMATKAN DATA INTERNET

Kalau pegi tempat takde WiFi, memang kena sokmo la guna data internet kan
Itupun bersekat2 sebab takut data internet habis cepat
Maklum la aku ni pakai data ciput je.. 
Malas nak beli data banyak sebab kat rumah ngan opis dah guna WiFi

Cuma masa aku balik kampung seminggu hari tu
rumah mak memang takde WiFi
So memang kejap2 je le aku online
itupun takat layan Whatsapp ngan FB je
IG memang tak buka sangat... bahaya..hahahaha
Laju je dataku tu nanti..

Ok la hari ni nak share tips jimatkan mobile data korang tu
Aku pun baru tahu, so sama2 la apply kan
-sharing from fb-


Harap2 sesama la dapat manfaat
tak dapat jimat banyak, jimat sikit pun jadi le kan


Kalau korang ada lagi tips2 nak jimat data internet ni
meh la share kat sini..


6 comments:

dorsett pink said...

good sharing... data saya pun laju jer habis sebab kat umah tak de wifi

Rizziela said...

good sharing..tq

eima said...

semua diatas mmg dah lama buat ..... klu tak kejap je 1.5 gb tu

Aryan azra said...

betul tu...akak pun dah buat

Zie Madini said...

Done semua. Hehehe. Baru lah lambat data habis kan. Hehe

Unknown said...

tips yg bagus nih. walaupon data internet sy x pernah habes. tapi ok jugak kalo boleh kurangkan lagi penggunaannye.
saya pon cam syani gak. kat umah n opis ade wifi. tgh2 jalan jer pakai data.