Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 1, 2016

NAK LAYAN UDA & DARA PULAK

Siapa dulu folo cerita  MEMORI CINTA SURAYA?
Aku tak dan nak folo sebab cerita tu kan buat hari kerja
walopun ada ulangan masa weekend tapi idak juga aku tengok
Lagipun aku tak minat sangat Anzalna, pastu ada Zila Bakarin dengan Mira Liyana
pastu sorang lagi apatah namanya yang dok buat rambut blonde2 
Stress tau tengok melayu menjakun bajet omputeh ni
Lagi satu malas nak tengok sebab ceritanya merepek2
cam cerita CINTA IBADAH juga....

Cerita Suraya tu pun baru habis kan
So dah ganti dengan cerita UDA & DARA
memula cam malas juga nak tengok 
tapi sebab ada blogger review katanya kalau ikut novel
ceritanya memang best
tambahan pulak ada Zul Ariffin & Siti Saliha kan
so ok la boleh dilayan...


Cuma yang tak best nak folo tu sebab cerita ni lama sangat
Bukan tahap drama ni tapi dah tahap sinetron

Berapa bulan baru habis cerita ni gamaknya
Bertabah le nonton selama mana yang boleh..hehehehe


Drama paling banyak episod yang aku folo sebelum ni cuma Adam Hawa je. 80 episod je.. Pastu siaran cuma 30minit je. Tapi Uda Dara ni sampai 146 episod & selama 1 jam setiap episod.. fuh...Nasib la aku layan online je... Bebila free boleh la nengok.


No comments: