Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 18, 2017

SAMBUTAN BIRTHDAY ADIB

Setahun sekali birthday boy nak celebrate birthday dia
Layan je le... selagi mampu kan
Dia nak makan pizza... kita beli jer
Dia nak spagetti bolognese mama masak... masakkan juga le
Dia nak kek.... pun mama beli jer...
Janji celebrate ye dak??

Malam minggu hari tu buat le majlis kecik2
Hanya family aku & family cik besah & family abg ipor aku je
Kami buat pun kat rumah Cik Besah je sebab kesiankan pak mertua aku yang sakit tu
KAlau buat di rumah aku kang, payah pulak pak mertua nak datang kan?
Amira ni pulak kalau bab makan, memang dia suka sangat
Semua dia bedal...hahahahaha
Biras aku pulak top up dengan pau Yik Mun
Alhamdulillah rezeki...

Ni le kek birthday boy
Hazelnut Cream dari Secret Recipe
Sedap sangat oiiiiiii... mahal pun berbaloi



Juadah lain takdan nak tangkap gambar
Maklum la henbeg aku kiri kanan taknak berenggang
Sampaikan aku nak duduk mana pun deme berebut2
Last2 aku yang asalnya duduk kat meja makan
Alih duduk kat lantai je
Sebabnya dua2 nak duduk dekat mama

Nak tangkap gambar sekeping ni pun jenuh tau
Gambar birthday boy usah tanya la
Memang takdan nak tangkap
Si Jasmin asyik melekap je nak dukung..
Dah lama2 baru la dia ok nak lari sana sini dalam rumah opah dia
baru la mama boleh makan dengan tenang.
Apapun majlis berjalan lancar & semua orang kenyang...😊
Yang penting birthday boy happy.




1 comment:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Happy belated birthday adib..
Semoga menjadi anak yg soleh ye..
Sayang ibu ketat2 tau..
Jaga ibu hingga akhir hayat..
Adib mmg anak yg baik..