Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 24, 2017

DI TEPIAN SUNGAI

Hujung minggu lepas lepas breakfast dengan kawan
kawan aku ajak pi lepak kat sungai
Aku ok je... sebab aku pun free je pagi tu
Takde nak buat apa2 pun.

Lagipun kawan aku kata sungai ni ok kalau nak bagi budak2 mandi
Ok la kan.... at least aku ada jugak port2 baru
Sungai ni bukan le kawasan rekreasi pun
Cuma kat kawasan kampung
Tak le jauh sangat dari rumah aku.. ada la dalam 15-20 minit kalau naik kereta.

Ni la sungainya... tak le dalam sangat
Tak le risau sangat kalau anak2 mandi



Batu pun tak banyak
Syok la bebudak mandi
Nampak tak tu ada budak mandi
Anak aku si Amira le tu...haahaha



Duduk2 di tepian sungai


Memula cam nak usha2 kawasan je..last2 anak2 aku ngelejat nak mandi
Udah le baju tak bawa sebab aku pun tumpang naik kereta kawan aku tu
Tapi disebabkan anak kawan aku tu pun nak mandi
Last2 mandi jugak le bebudak ni... sebab takde baju deme bolen je mandi situ
Nasib la Jasmin & Amira belum mandi pagi lagi
Kasi can mandi kejap je...
Pastu lap2 lebih kurang, pakai la balik baju yang ada...
Jangan kata budak, ekceli aku pun rasa nak mandi sama
Tapi keadaan tak mengizinkan.. so sabarrrrr je dulu
Next time datang harus kena mandi jugak!






1 comment:

OKje said...

Haa nampak bersih dan cantik kawasan dia ...sejuk mata memandang. Budak budak mmg sukalah dapat air mcm ni. Mmg tak menyabolah diaorang nak mandi gamaknya